Apport er rykket ind i nye lokaler
Det er her på toppen af bygningen, Apport holder til.

Apport er rykket ind i nye lokaler

Et stigende antal medarbejdere, mange nye kunder, og bugnende ordrebøger – eller sagt med andre ord, vækst – har gjort det nødvendigt for Apport at flytte til nye lokaler

Det går godt for virksomheden Apport, der udvikler og leverer lagerstyringssystemer. På 20 år er virksomheden gået fra at have tre til 45 ansatte og i takt med at antallet af kunder stiger, skal der flere hænder og kloge hjerner til, og dermed ansættes nye dygtige medarbejdere.

Eftersom der ikke længere var fysisk plads til udvidelse i de tidligere lokaler, har Apport været på udkig efter et nyt domicil, der skulle ligge centralt både i forhold til ansatte og samarbejdspartnere. Her fandt man frem til Vindrosen 41 i skønne Risskov i det nordlige Aarhus.

Over 100 kunder i Europa

Siden starten har Apport oplevet en positiv vækst og har nu over 100 kunder i hele Europa. I 2018 blev der etableret et datterselskab i Sverige – Apport Systems AB, og med et udviklingskontor i Polen kan Apport servicere kunder i lande over hele Europa.

I december 2019 valgte Apport at etablere et datterselskab i Norge og fik fast adresse i Stabekk lidt udenfor Oslo og i januar 2020 blev den første norske medarbejder ansat – et kendt ansigt fra branchen, Maiken Therese Kallesen som Business Development & Sales Manager.

Helt nye lokaler på Vindrosen i Aarhus

I maj måned gik indretningsarkitekterne i gang med at indrette de nye lokaler i Apports brandfarver. Formålet er at skabe et miljø for de ansatte med farver, der er behagelig for øjnene og med hyggelige omgivelser. Konceptet er bæredygtigt og bærer præg af at virksomheden arbejder med logistik og lagerstyring. 1. august rykkede man så ind.

I den helt nye bygning ved Risskov Brynet med adressen Vindrosen 41 er der god plads til både nuværende og kommende medarbejdere. Og så er der en fantastisk udsigt over Aarhus bugt og god forbindelse til både offentlig transport og motorvej.

-hawin

 

6/8 2020
  • Ny direktør i WMS-virksomheden

    Ny direktør i WMS-virksomheden

    lagerstyring ›Specialisterne i lagerstyringssystemer, Roima Intelligence har ansat Martin Sørensen som ny direktør for virksomhedens forretningsenhed i Aalborg
  • Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer Roches globale laboratorielogistik

    Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer Roches globale laboratorielogistik

    lagerstyring ›Tecsys’ cloudbaserede lagerstyringssystem, Elite, bliver rullet ud i diagnostikvirksomheden Roches internationale laboratorienetværk i mere end 50 lande. Systemet, der kan skaleres op til endnu flere lokationer, sikrer effektiv og sikker varehåndtering af in vitro-diagnostik-produkter
  • Testpilot i Hvidovre rulles ud til terminaler i hele Europa

    Testpilot i Hvidovre rulles ud til terminaler i hele Europa

    lagerstyring ›I 2024 blev Dachsers filial i Hvidovre testpilot for en ny teknologi, der skulle automatisere og effektivisere terminaldriften. I dag står det klart: Resultaterne har oversteget forventningerne – og sat retningen for fremtiden
  • DHL Danmark indfører papirløs returnering

    DHL Danmark indfører papirløs returnering

    lagerstyring ›Med produktet "Label Free" kan logistikvirksomhedens kunder nu tilbyde forbrugerne en nemmere og mere miljøvenlig returmetode. I stedet for at skulle printe returlabels, kan forbrugerne blot anmode om en returnering og modtage en QR-kode, som de kan bruge til at returnere deres varer
  • Getac lancerer let og robust 10-tommer tablet til transport og logistik

    Getac lancerer let og robust 10-tommer tablet til transport og logistik

    lagerstyring ›Den nye ZX10 kombinerer effektiv AI-optimeret ydeevne, brugervenlig android-funktionalitet og fuld robusthed, hvilket gør den perfekt til krævende opgaver i felten
  • Oracle hjælper kunder med at navigere i et nyt toldlandskab

    Oracle hjælper kunder med at navigere i et nyt toldlandskab

    lagerstyring ›Nye funktioner i Oracle cloud SCM hjælper organisationer med at håndtere aktuelle handelsforstyrrelser, minimere omkostninger og øge effektiviteten
  • Scanvaegt Systems i strategisk partnerskab med Bent Nygaard Elektronik

    Scanvaegt Systems i strategisk partnerskab med Bent Nygaard Elektronik

    lagerstyring ›Scanvaegt Systems har med virkning fra 1. maj 2025 erhvervet aktiemajoriteten i Bent Nygaard Elektronik. Opkøbet markerer begyndelsen på et strategisk partnerskab, som er et vigtigt skridt i Scanvaegt-koncernens vækststrategi
  • Toldadministration skal gå hånd i hånd med teknologien

    Toldadministration skal gå hånd i hånd med teknologien

    lagerstyring ›Toldadministration har bevæget sig fra manuelle, papirbaserede processer til digitale løsninger. Moderne IT-systemer med avanceret software kan være en nøgleressource i bestræbelserne på at imødegå manglen på kompetencer inden for toldadministration. Sådan ser man på sagen hos Descartes, hvis senior account executive ser nærmere på sagen i nedenstående indlæg