NC Nielsen
Grænseløs service fra N.C. Nielsen

Grænseløs service fra N.C. Nielsen

24-timers landsdækkende service og garanti for hjælp indenfor maksimalt to timer i dagtimerne er en del af virksomhedens nye servicekoncept

N.C. Nielsen har netop lanceret servicekonceptet 'Service uden grænser', og med nyheden vil den kendte Balling-virksomhed flytte grænserne yderligere for god kundeservice. Konceptet er en ny måde at tænke service på, og har krævet organisatoriske ændringer med et anderledes tankesæt hos alle medarbejdere.

'Service uden grænser' er et stærkt løfte til N.C. Nielsens kunder. De kan fremover trække på 98 servicemontører fordelt over hele Danmark, 24-timers landsdækkende service, garanti for hjælp indenfor maksimalt to timer i dagtimerne og fire timer om natten eller i weekenderne. Derudover indebærer konceptet en række skræddersyede løsninger til den enkelte virksomhed.

Synlig service
Med 'Service uden grænser' har N.C. Nielsen i højere grad synliggjort sin kundeservice. Konceptet er vokset frem af en intern indsats, hvor det har været naturligt at både reservedels-center, serviceafdelingen og de mange servicemontører i marken arbejder tæt sammen omkring hver eneste serviceopgave:

– Vi har forenklet alle processer og tager den korteste vej til kunden. Service fra N.C. Nielsen skal opleves enkelt, bekvemt og ukompliceret. Tiden spiller en meget stor rolle, og vi har gearet vores organisation til at reagere lynhurtigt på alle serviceopgaver. Vi bruger alle teknologiske hjælpe-midler til serviceindsatsen, men for kunden er det også vigtigt at opleve mennesket bag servicen, pointerer service- og reservedelschef Ole H. Pirchert fra N.C. Nielsen.



Human touch
Den personlige relation mellem servicemontør og kunde er helt afgørende for den oplevede merværdi.
Servicemontørerne er ambassadører for N.C. Nielsen, ansigtet udadtil og den velkendte fagperson, der løser opgaven hurtigt, effektivt og med mindst mulig spildtid. Servicekonceptet bygger således på nærhedsprincippet:

– Den personlige kontakt er afgørende. Vores servicemontører opbygger ofte langvarige relationer til vores kunder. Derfor er den enkelte servicemontør den primære kontaktperson, der udleverer sit visitkort og har sit personlige telefonnummer på servicebilen. Vi sikrer os, at vores kunder oplever en nærværende tilgang og at vores servicemontører hurtigt får overblik over situationen og klarer et 'first fix' med maksimal oppetid til følge, forklarer Ole H. Pirchert.  

Hos N.C. Nielsen er der fuld gennemsigtighed i kundeservicen. Der bliver holdt et vågent øje med alle
serviceaftaler, servicebilernes kørsel rundt om i landet, servicegrader mv. og kunderne kan tilmed selv gå ind på en kundeportal for at finde et hav af informationer omkring den leverede service – uanset om denne foregår i Danmark, i resten af Skandinavien eller ude i Europa.

-lipe

10/10 2017
  • To nye Manitou til P. Olesen   

    To nye Manitou til P. Olesen  

    truck ›Det familiedrevne nedbrydningsfirma P. Olesen og Sønner har netop investeret i to Manitou rotationsteleskoplæssere, hvoraf den ene kan køres direkte fra kurven. - Arbejdet er gjort lettere, fortæller direktøren
  • Truckmarkedet er tilbage ved normalen

    Truckmarkedet er tilbage ved normalen

    truck ›Efter nogle år med stigende efterspørgsel på gaffeltruck herhjemme og i Europa er ordrevolumen nu tilbage på det ’normale’ niveau. Det viser tal fra European Materials Handling Federation, FEM. Formand i IFAG, Troels Christensen kommenterer tallene
  • Bobcat Material Handling på nye hænder i Danmark

    Bobcat Material Handling på nye hænder i Danmark

    truck ›1. april 2024 overtager virksomheden Stenderup alt salg, service og reservedelssalg af Bobcat Material Handling i Danmark. I den forbindelse har man i Stenderup også besluttet at etablere en ny division under navnet Stenderup MH
  • Clark præsenterede den nye S-Series Electric på LogiMAT

    Clark præsenterede den nye S-Series Electric på LogiMAT

    truck ›Ligesom deres modstykker med forbrændingsmotor kendetegner Clark Europe den første generation af de elektriske gaffeltrucks som ’Smart, Strong and Safe’
  • Ny salgsansvarlig for Swisslog i Danmark

    Ny salgsansvarlig for Swisslog i Danmark

    truck ›Swisslog styrker sin tilstedeværelse på det danske marked med ansættelsen af Thorben Larsen som ansvarlig for Swisslogs salg i Danmark
  •  Pallehåndtering med hjælp fra kunstig intelligens

    Pallehåndtering med hjælp fra kunstig intelligens

    truck ›MiRs nye pallerobot, Pallet Jack kan med et AI-baseret system til at genkende paller og undgå forhindringer løse mange af de udfordringer, virksomheder står over for, når de forsøger at automatisere materialehåndtering i dynamiske og komplekse miljøer
  • TM Entreprenør: “De store maskiner holder hjulene i gang i min virksomhed”

    TM Entreprenør: “De store maskiner holder hjulene i gang i min virksomhed”

    truck ›Thomas Mejlkjær, indehaver af TM Entreprenør, er dybt afhængig af, at hans maskiner, heriblandt to Komatsu PC240LC-11 gravemaskiner, kører stabilt, så han kan udføre sine mange opgaver
  • NCN JX0 til hyppige plukkeopgaver uden paller

    NCN JX0 til hyppige plukkeopgaver uden paller

    truck ›Den nye plukketruck fra N.C. Nielsen er udviklet specifikt til de smalle reolgange og snævre passager, hvor der er brug for en alsidig, manøvredygtig og sikker maskine til opgaver på første og andet hyldeniveau. Trucken er en af mange kommende forårsnyheder fra leverandøren