Schoeller Allibert lancerer den højeste version af sin foldbare kasse

Schoeller Allibert lancerer den højeste version af sin foldbare kasse

Med en tilføjelse til Magnum Optimum-serien præsenterer producenten af retur- og genanvendelig emballage, klassens største sammenklappelige transportløsning til detailmarkedet. Magnum Optimum 1125 er udviklet til at maksimere pladsen og samtidig minimere returlogistikomkostninger og CO2-fodaftryk

Den nye Magnum Optimum 1125 er den højeste model i den 100 procent genanvendelige modelrække, hvilket åbner nye muligheder for kunder på en række markeder.

Løsningen er specielt designet til at imødekomme detailmarkedets udfordringer, blandt dem den store fremgang i effektiv og mere bæredygtig ekspedition.

Kassens udvidede plukkeflade er designet til at tilbyde optimal plukkeeffektivitet i tempofyldte miljøer, og dét, at den kan foldes i vilkårlig rækkefølge og er udstyret med en let og effektiv låseteknologi, gør den nem at håndtere på butiksgulvet.

Magnum Optimum 1125 er udviklet til at maksimere pladsen og samtidig minimere returlogistikomkostninger og CO2-fodaftryk. Op til 52 rejste og 208 sammenklappede kasser kan være i en standard container og det en pladsbesparelse på 73 % sammenlignet med standard containere. På trods af en relativt let vægt på 57 kg, kan hver enhed rumme op til 500 kg.

 

Hele Magnum Optimum-serien er designet til at være så brugervenlig som muligt, selv på hurtige detaillagre, og er udstyret med fordybninger til RFID-etiketter, IoT-enheder og stregkoder til nøjagtig containerstyring og hurtig scanning. Den er også fremtidssikret med et SmartLink®beredskab, der tilbyder track and trace-funktionalitet i realtid tilligle med andre væsentlige målinger såsom beholdertryk, temperatur, batteriniveauer mm.

Jon Walkington, salgs- og marketingdirektør hos Schoeller Allibert UK, hilste lanceringen velkommen og siger:

-Hos Schoeller Allibert er kontinuerlig forbedring kernen i alt, hvad vi gør, og vi er stolte af at præsentere Magnum Optimum 1125 som bevis på dette engagement. Vi ved, at det er afgørende at reducere vores CO2-aftryk, og at mange af vores kunder har det på samme måde

-lipe

19/4 2022