GLS lancerer international returservice
Pakkedistributøren GLS tilbyder nu sin ShopReturnService på tværs af grænser i syv lande. Som et resultat kan varer bestilt i en webshop i udlandet sendes tilbage hurtigt og nemt
ShopReturnService fra GLS forbinder Danmark, Østrig, Belgien, Tyskland, Irland, Luxembourg og Polen. Online-shoppere afleverer ganske enkelt deres internationale returvarer i en GLS PakkeShop. GLS leverer dem så tilbage til forhandleren.
- På samme måde som e-handlen på tværs af grænser er stigende, er efterspørgslen efter forbrugerorienterede returløsninger det også. Vores internationale ShopReturnService hjælper afsendere med at øge tilfredsheden og loyaliteten fra deres internationale kunder og videreudvikle deres forretning forklarer Rico Back, CEO for GLS-koncernen.
Også praktisk for webshops
Hvis en webshop ønsker at tilbyde denne service til deres kunder, kan de ganske enkelt vedlægge en returlabel med de bestilte varer. Alternativt kan de sende kunderne en PDF-fil, der kan downloades via mail.
ShopReturnService er også tilgængelig for indenlandske pakker i samtlige internationalt forbundne lande. GLS forbereder sig på at udvide servicen til andre europæiske markeder.
-hawin