Ny lager- og logistikmægler til erhvervsmarkedetGrundlæggerne af virksomheden, Lagermægleren, Henrik Christophersen (tv.) og Henrik Sørensen.

Ny lager- og logistikmægler til erhvervsmarkedet

En dedikeret indsats, hurtige svartider og personlig rådgivning fra Lagermæglerens ansatte skal sikre, at lejerne får de bedste muligheder for at finde et match på de lager- og logistikbygninger, de søger

Lagermægleren er navnet på en ny aktør på lager og logistikmarkedet. Virksomheden er sat i søen med det specifikke formål at formidle udlejningen af lager-, logistik- og industriejendomme.

I takt med at blandt andet e-handel, last-mile og den flydende globale geopolitiske situation konstant leverer nye udfordringer, og at distributionsmønstre bliver mere komplekse, øjner Lagermægleren et behov for en mægler, der har fuldt fokus på netop dette segment.

Grundlæggerne af virksomheden, Henrik Christophersen og Henrik Sørensen, deler en fælles vision om at revolutionere måden, som virksomheder går til lager- og logistikfaciliteter på.

Med erfaringer fra erhvervsejendomsbranchen og en dedikation til kundeservice, sigter de mod at blive en af branchens førende specialister inden for udlejning af lager, logistik og industriejendomme i Hovedstadsområdet og det øvrige Sjælland.

Fokus på lager og logistik
Der er mange dygtige og dedikerede erhvervsmæglere på markedet. De fleste tilbyder, ifølge Henrik Sørensen, typisk hele paletten. Og det kan spænde vidt fra salg af detaillokaler til udlejning af kontorer og alt derimellem.

Han har da også noteret sig, at det er svært at være specialist, hvis man skal kunne det hele. Derfor har Lagermægleren valgt en anden strategi. 

- Med dedikation og fokus på et specifikt segment sigter vi efter at blive et naturligt første valg for både lejere og udlejere, når de søger hinanden i en verden med overflod af informationer og mange valgmuligheder, siger Henrik Sørensen.

Han kommer ind på, at det ikke kun er udlejere, som kan få gavn af dette fokus. Det er i allerhøjeste grad også de mange lejere, som typisk skal igennem en kompleks og til tider ressourcekrævende proces, når de skal ud at finde nye faciliteter.

Et velinformeret grundlag
Et af de mest bemærkelsesværdige aspekter ved Lagermægleren er derfor deres lejerorienterede tilgang.

I virksomheden forstår man, at mange virksomheder ikke nødvendigvis har mulighed for at dedikere en medarbejder til at finde nye faciliteter.

Det gør Lagermægleren nemmere ved at identificere et antal muligheder ud fra lejerens behov og ønsker. Og ved at have hurtige svartider og personlig rådgivning. Det sikrer, at lejerne hurtigt og effektivt kan træffe beslutninger på velinformeret grundlag.

Ved at uddelegere denne opgave til Lagermægleren kan virksomhederne på den måde fokusere mere på vækst og udvikling af deres kerneforretning.

- Vi gør det klart fra starten af processen, at vi er honoreret af udlejer.

- Men det betyder ikke, at vi ikke kan give lejerne et godt overblik, skitsere fordelene og evt. ulemperne ved de forskellige muligheder, når vi holder det op imod lejernes specifikke ønsker og behov, siger den anden halvdel af partnerskabet, Henrik Christophersen.

Det naturlige valg
Når lejeren skal ud at besigtige faciliteterne, betyder det også, at de ved, at deres respektive behov bliver opfyldt, og at de derfor ikke spilder unødvendig tid på uhensigtsmæssige besigtigelser.

Fordelene for udlejerne inkluderer også kun at blive præsenteret for kvalificerede lejere såvel som at have en mægler, som tilbyder mere end blot formidling.

Med et klart fokus på at minimere tomgangstiden og maksimere rentabiliteten for ejendomsejere garanterer Lagermægleren markedsførende service, dedikation og lokalt markedskendskab.

Og med et værdigrundlag, som er dybt forankret i samarbejde, engagement, kundetilpasning og integritet får udlejerne, ifølge Lagermægleren, en fuldt engageret og forhåbentlig uundværlig partner, som over tid bliver det naturlige valg, når der skal udlejes lager, logistik eller industri.

-hawin

 

 

17/9 2024
  • Klar til større opgaver

    Klar til større opgaver

    logistikcentre ›Med et logistikprojekt på 13.500 m2 etagemeter og 8.700 m2 belægning for Panattoni Denmark har HPH Totalbyg netop vundet sin største byggekontrakt de seneste fem år
  • Tættere på kunderne og kortere køreafstande

    Tættere på kunderne og kortere køreafstande

    logistikcentre ›En markant tilgang af nye kunder og en målrettet investering i GLS-brandet har skabt stærk vækst for GLS Denmark, som derfor udvider med et nyt distributionscenter i Ringsted
  • Robotkonference til Odense

    Robotkonference til Odense

    logistikcentre ›Odense er netop blevet udvalgt som værtsby for den internationale konference inden for automatisering og robotteknologi i byggeriet, ISARC i 2027
  • Blue Water skifter topchef

    Blue Water skifter topchef

    logistikcentre ›Thomas Bek, der har været i Blue Water i 29 år, overtager ceo-posten efter Søren Nørgaard Thomsen, der forlader transport- og logistikkoncernen efter syv år
  • Korrekt planlægning af automatiserede fersk- og frostlagersystemer - udfordringer og løsninger

    Korrekt planlægning af automatiserede fersk- og frostlagersystemer - udfordringer og løsninger

    logistikcentre ›Klinkhammer, systemintegrator med speciale i intralogistik, viser, hvor vigtigt et effektivt og økonomisk logistikkoncept er, og hvilke overvejelser der skal tages, når man vælger et lager- og plukkesystem inden for ferskvare-sektoren for at sikre bedst mulig effektivitet og økonomi SPONSORERET INDHOLD
  • Højeste tomgang i mere end syv år

    Højeste tomgang i mere end syv år

    logistikcentre ›Udbuddet af lokaler til lager og logistik er steget to et halvt år i træk og ligger på det højeste i over syv år. To erhvervsmæglere forudser dog, at der bliver længere mellem de ledige lejemål
  • Print selv vaskemærkerne

    Print selv vaskemærkerne

    logistikcentre ›Norris Print-Tech har løsningen, når det handler om at printe de såkaldte Carelabels, som bliver syet i beklædning
  • Medarbejderne driver værket

    Medarbejderne driver værket

    logistikcentre ›Totalentreprenør og projektudvikler, Gråkjær Holding leverer overskud på 34,2 mio. kr. i nyt 2024/25 regnskab, og medarbejdere får del i overskuddet. Ordrebogen indeholder lige nu bl.a. et distributionscenter og en ny pantfabrik