Bring vil belønne de hurtige kunder i juletiden

Bring vil belønne de hurtige kunder i juletiden

En daglig konkurrence om et oplevelsesgavekort skal være med til at få e-handelskunderne til at hente deres forsendelserne i landets pakkeshops de kommende uger. Samtidigt har transport- og logistikvirksomheden øget antallet af både udleveringssteder og medarbejdere

For at få danskerne til at hente deres pakker hurtigst muligt, udskriver Bring en konkurrence. Afhenter du din pakke inden for 24 timer, er du automatisk med i konkurrencen om et oplevelsesgavekort på 1.099 dkr. Der kåres én vinder hver dagen.

- I julen bliver der leveret utroligt mange pakker. Hvis pakkerne får lov af ligge på udleveringsstederne i flere dage, bliver det svært at få plads til nye pakker – og alle vil gerne have deres pakker så hurtigt som muligt. For at mindske byrden på alle vores pakkeshops udskriver vi en konkurrence, hvor der kåres én vinder hver dag. Konkurrencen løber frem til juleaften, fortæller Matilda Adelborg, pressechef i Bring.

- Vi har øget antallet af udleveringssteder med 39. Derudover har Bring i løbet af året optimeret, så den gennemsnitlige afstand er blevet kortere, siger Matilda Adelborg.

Optimeringen af netværket betyder også, at over halvdelen af de danske husstande nu har mindre end 1 kilometer til nærmeste udleveringssted. Når du sporer din pakke, kan du også se, hvornår der er flest, der henter deres pakke i pakkeshoppen.

- Hvis det er muligt, vil vi opfordre så mange som muligt til at hente deres pakke uden for myldretiden. På den måde undgår man smittespredning - og man sparer også tid, fordi man ikke skal stå i kø og vente, siger Matilda Adelborg.

Flere forskellige initiativer
For at kunne håndtere den stigende pakkevolumen har Bring bl.a.

Ekstra bemanding - både chauffører, på terminalerne, og i kundeservice.
Øget antallet af udleveringssteder med 39 i det seneste år. I alt er der 1 093 pakkeshops.
Netværket er også optimeret så gennemsnitsaftanden er forbedret så hver husstand i gennemsnit har 80 meter kortere til nærmeste servicepoint og 50 % af alle danskere har under 1 km. til nærmeste servicepoint
Hyppigere intervaller på SMS-adviseringer, for at minde dig om at hente din pakke hurtigst muligt - så der kan frigøres plads til nye pakker.
Udvidede åbningstider i kundeservice, og ansat flere medarbejdere. Fra 22. november til 23. december har kundeservice åbent til kl. 19 alle hverdage.

Vilkår for konkurrencen
Konkurrencen løber i perioden 27.11.2021 – 23.12.2021
Bring trækker hver dag en ny vinder, som indenfor det seneste døgn har afhentet sin pakke efter konkurrencebetingelserne
Vinderen får direkte besked og udsendes hver fredag.
De heldige vindere modtager en PDF-fil med et oplevelsesgavekort på kr. 1.099,-
Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter.

-lipe

 

25/11 2021
  • DFDS køber tyrkisk selskab efter ændrede aftalevilkår

    DFDS køber tyrkisk selskab efter ændrede aftalevilkår

    transport ›Den 1. november meddelte rederiet, at det planlagte køb af virksomheden Ekol Logistics' internationale netværk var afblæst, men med en ny aftale, blive handelen alligevel gennemført
  • Anlæg med grøn energi langs statsvejene

    Anlæg med grøn energi langs statsvejene

    transport ›Transportminister Thomas Danielsen (V) har besluttet, at man med øjeblikkelig virkning kan bygge grønne energiprojekter tættere på statsvejene
  • IBF etablerer offentlig ladestation til ellastbiler på Fyn

    IBF etablerer offentlig ladestation til ellastbiler på Fyn

    transport ›Betonvareproducenten, IBF mener, at transportbranchens skift fra fossile brændstoffer til el trækker ud, fordi der mangler ladestationer til lastbiler. Derfor etablerer producenten en offentlig ladestation til lastbiler i Ejby på Fyn
  • Forsøg med kunstig intelligens skal forbedre pakkeleverencer

    Forsøg med kunstig intelligens skal forbedre pakkeleverencer

    transport ›DB Schenker, iBoxen og Linköpings Universitet har startet en omfattende forundersøgelse for at udvikle et AI-værktøj, der kan forbedre placeringen af leveringsbokse i svenske byer. I projektet indgår flere nøgleaktører
  • 365discount bliver lokationspartner med Instabox og Budbee

    365discount bliver lokationspartner med Instabox og Budbee

    transport ›Instabee er i gang med at installere pakkebokse i Coops discountkædebutikker i alle de største byer i Danmark. Målet er at have de første 30 på plads inden den kommende, travle e-handelsperiode
  • Flere af GLS' pakker leveret på el

    Flere af GLS' pakker leveret på el

    transport ›I samarbejde med Norlys satser GLS på elektrificering af hele flåden og etablering af en omfattende ladeinfrastruktur inden 2035, hvor målet er, at alle nyindkøbte køretøjer skal være nul- eller lavemissionskøretøjer
  • Karsten Lauritzen stopper i DI

    Karsten Lauritzen stopper i DI

    transport ›Den tidligere skatteminister for Venstre meddeler, at han den 1. februar 2025 forlader stillingen som Branchedirektør for DI Transport, for i stedet at tiltræde som adm. direktør i Danske Advokater
  • Scandlines vinder tysk innovationspris

    Scandlines vinder tysk innovationspris

    transport ›Ombygningen af hybridfærgerne på Rødby-Puttgarten overfarten, M/F Deutschland og M/F Schleswig-Holstein til plug-in hybridfærger har sikret rederiet en innovationspris fra det tyske selskab for transportforskning