
UPS tilbyder små virksomheder større fleksibilitet
Mulighed for senere afhentningstider skal øge virksomhedernes kundetilfredshed og skabe vækst
Transport- og logistikvirksomheden UPS vil nu tilbyde senere afhentningstidspunkter til sine kunder i hele Europa.
Forbedringen vil give kunder i alle størrelser placeret indenfor omkring 52.000 postnumre fordelt over hele Europa mere fleksibel adgang til UPS' globale logistik netværk.
Kunder i cirka 52,000 postnumre i Europa vil nu drage fordel af udvidede afhentningstider til så sent som kl. 20:00, hvilket giver kunder op til 8 timer yderligere pakketid. UPS har også forbedredet deres standard service mellem
London og områder i sydøst England til Belgien og det sydlige Holland, hvilket reducerer fragttiden til en enkelt dag med UPS' mest økonomiske service. Fragttiden indenfor landegrænser er også blevet reduceret i næsten 8000 postnumre rundt omkring i Europa, hvilket gør fragten endnu hurtigere for alle UPS services.
- Fleksibilitet er nøglen for de små virksomheder i Europa, og de har brug for at sikre sig, at deres kunder får deres ordre når de har brug for den, siger Lou Rivieccio, president, UPS Europe. og uddyber:
- Ved at forlænge vores afhentningstider med op til seks timer, giver det ikke kun små virksomheder mere tid til pakning af ordrer, men giver dem mulighed for at have fokus på deres passion og på at vækste deres virksomhed.
Lange leveringstid giver efterladte indkøbskurve
Ifølge UPS' Europe Pulse of the Online ShopperTM rapporten fra 2017, vil 52% af dem der shopper online i Europa efterlade deres online indkøbskurv hvis de føler at leveringen tager for lang tid. Med senere afhentningstider og hurtigere fragttider med UPS' økonomiske standard service, kan virksomheder i Europa forsætte med at øge deres kundetilfredshed ved at få deres produkter hurtigt ud til kunderne til en overkommelig pris.
De seneste forbedringer til UPS' service er en del af virksomhedens 2 milliarder dollar store investering i dets europæioske netværk og infrastruktur gennem 2019. De seneste investeringer der er en del af dette inkluderer nye faciliteter i Eindhoven iHolland til 130 millioner euro, åbningen af en hub i London til 120 millioner pund, og opførslen af en hub i Paris til 100 millioner dollar. Som resultat af disse og andre investeringer kan kunder nu nå ud til mere end 80% af Europas befolkning indenfor to arbejdsdage ved brug af UPS standard, der er UPS' mest økonomiske service.
UPS er midt i en af de mest omfattende transformationer i årtier, prioritering af ressourcer og placering af investeringer for det størst mulige strategiske output og langsigtede afkast til aktionærer. Tidligt i 2017 annoncerede virksomheden deres planer for omfattende opgraderinger i forhold til deres globale logistik netværk, forbedring af kapaciteten og effektiviteten gennem brugen af de nyeste processer, informationsteknologi og automatisering.
Om UPS
UPS er en global leder inden for logistik, der tilbyder en bred vifte af løsninger, herunder transport af pakker og fragt; faciliterer international handel og implementere avanceret teknologi til mere effektivt at håndtere det globale erhvervsliv. UPS har hovedsæde I Atlanta og servicerer mere end 220 lande og regioner.
-lipe