YX Truck præsenterer nye truckanlæg på Transport 2021

YX Truck præsenterer nye truckanlæg på Transport 2021

Transportbranchens foretrukne mødested Transport 2021 åbner igen i år op for vidensdeling og idéudvikling, når messen løber af stablen i midten af september. Traditionen tro vil olieselskabet YX Truck også være til stede på messen, hvor de i år præsenterer nyheder om nye truckanlæg

Den 16.- 18. september 2021 åbner dørene for Transport 2021. Tre dage, hvor transportbranchens fremtid, nye services og udvikling diskuteres og præsenteres. Messen er længe ventet, efter at den blev udskudt fra april 2021.

Her vil YX Truck vanen tro være til stede under messen, hvor olieselskabet især ser frem til at se kunder og samarbejdspartnere i øjnene.

- Vi har først og fremmest glædet os enormt meget til at komme tilbage på transportmessen og møde kunder, samarbejdspartnere og branchen i det hele taget. Jeg tror, at vi alle har et kæmpestort behov for at møde og se hinanden ansigt til ansigt efter snart halvandet år med corona, siger Michael B. Hansen, COO hos YX Truck. Han fortsætter:

- I år er det 16. gang, vi deltager, og messen er ikke bare et fantastisk sted at skabe relationer under uformelle rammer, men den giver os hver gang en masse brugbart input og feedback, som vi kan bruge til hele tiden at forbedre kundeoplevelsen.

YX Truck har siden sidste messe i 2019 åbnet truckanlæg i Roskilde, Horsens, Køge, Fredericia og Allerød. Michael B. Hansen uddyber:

- På Transport 2021 vil vi benytte anledningen til at fortælle om vores landsdækkende netværk af godt beliggende truckanlæg. Vi har siden sidste messe i 2019 etableret fem nye anlæg og kommer til at åbne endnu flere senere på året. For os handler det altid om at have truckanlæg, hvor vores kunder kører, så de altid har et anlæg tæt på og derved kan spare dyrebar tid.

-hawin

10/9 2021
  • Renteq konverterer dieselkøretøjer til el

    Renteq konverterer dieselkøretøjer til el

    transport ›For nylig trillede Renteq Automotives første konverterede kassevogn på gaden i Hovedstadsområdet. Sprinteq hedder den, og er en brugt Mercedes Sprinter, diesel, som er konverteret til el
  • Ny ceo i DSV Road

    Ny ceo i DSV Road

    transport ›Brian Ejsing har overtaget stillingen som ceo for DSV Road-divisionen og udvider dermed sin nuværende stilling som koncernens group chief operating officer
  • Daimler Truck i offensiven med ny forsvarssatsning

    Daimler Truck i offensiven med ny forsvarssatsning

    transport ›Daimler Truck samler sine globale forsvarsaktiviteter under Daimler Truck Defence og investerer et trecifret millionbeløb i euro for at styrke udvikling, produktion og service
  • Passagertrængsel i metroen kan forebygges

    Passagertrængsel i metroen kan forebygges

    transport ›Metroselskabet har kortlagt passagerernes bevægelser i myldretiden og kan nu mere præcist forudsige, hvor trængsel opstår på stationerne. Det er viden som indgår i et digitalt simuleringsværktøj, der bruges til at designe fremtidens metrostationer
  • Transport management styrker konkurrenceevnen hos hver anden virksomhed

    Transport management styrker konkurrenceevnen hos hver anden virksomhed

    transport ›Transport management tager skridtet fra logistisk funktion til strategisk forretningsfordel. Det viser Descartes European Transport Management Benchmark Study
  • Milence åbner første danske ladehub i Padborg

    Milence åbner første danske ladehub i Padborg

    transport ›Milence første offentlige danske ladehub er strategisk placeret i Padborg midt i et af Nordeuropas vigtigste logistikknudepunkter. Ladehubben styrker dermed den elektriske godstransport langs TEN-T-korridoren fra Skandinavien til Middelhavet
  • Aalborg Portland og Energistyrelsen underskriver kontrakt om CO2-fangst

    Aalborg Portland og Energistyrelsen underskriver kontrakt om CO2-fangst

    transport ›Med aftalen tages et konkret skridt mod at etablere Danmarks største storskala CCS-værdikæde og en milepæl for industrielle CCS-projekter i EU
  • Opskalerer etableringen af ladehubs i Europa

    Opskalerer etableringen af ladehubs i Europa

    transport ›Ladeoperatøren Milence har sikret en finansiering på 120 millioner euro til udbygning af ladeinfrastruktur til elektriske lastbiler på tværs af Europa. Inden længe kommer operatøren officielt til Danmark med sin første hub