NC Nielsen
Grænseløs service fra N.C. Nielsen

Grænseløs service fra N.C. Nielsen

24-timers landsdækkende service og garanti for hjælp indenfor maksimalt to timer i dagtimerne er en del af virksomhedens nye servicekoncept

N.C. Nielsen har netop lanceret servicekonceptet 'Service uden grænser', og med nyheden vil den kendte Balling-virksomhed flytte grænserne yderligere for god kundeservice. Konceptet er en ny måde at tænke service på, og har krævet organisatoriske ændringer med et anderledes tankesæt hos alle medarbejdere.

'Service uden grænser' er et stærkt løfte til N.C. Nielsens kunder. De kan fremover trække på 98 servicemontører fordelt over hele Danmark, 24-timers landsdækkende service, garanti for hjælp indenfor maksimalt to timer i dagtimerne og fire timer om natten eller i weekenderne. Derudover indebærer konceptet en række skræddersyede løsninger til den enkelte virksomhed.

Synlig service
Med 'Service uden grænser' har N.C. Nielsen i højere grad synliggjort sin kundeservice. Konceptet er vokset frem af en intern indsats, hvor det har været naturligt at både reservedels-center, serviceafdelingen og de mange servicemontører i marken arbejder tæt sammen omkring hver eneste serviceopgave:

– Vi har forenklet alle processer og tager den korteste vej til kunden. Service fra N.C. Nielsen skal opleves enkelt, bekvemt og ukompliceret. Tiden spiller en meget stor rolle, og vi har gearet vores organisation til at reagere lynhurtigt på alle serviceopgaver. Vi bruger alle teknologiske hjælpe-midler til serviceindsatsen, men for kunden er det også vigtigt at opleve mennesket bag servicen, pointerer service- og reservedelschef Ole H. Pirchert fra N.C. Nielsen.

Human touch
Den personlige relation mellem servicemontør og kunde er helt afgørende for den oplevede merværdi.
Servicemontørerne er ambassadører for N.C. Nielsen, ansigtet udadtil og den velkendte fagperson, der løser opgaven hurtigt, effektivt og med mindst mulig spildtid. Servicekonceptet bygger således på nærhedsprincippet:

– Den personlige kontakt er afgørende. Vores servicemontører opbygger ofte langvarige relationer til vores kunder. Derfor er den enkelte servicemontør den primære kontaktperson, der udleverer sit visitkort og har sit personlige telefonnummer på servicebilen. Vi sikrer os, at vores kunder oplever en nærværende tilgang og at vores servicemontører hurtigt får overblik over situationen og klarer et 'first fix' med maksimal oppetid til følge, forklarer Ole H. Pirchert.  

Hos N.C. Nielsen er der fuld gennemsigtighed i kundeservicen. Der bliver holdt et vågent øje med alle
serviceaftaler, servicebilernes kørsel rundt om i landet, servicegrader mv. og kunderne kan tilmed selv gå ind på en kundeportal for at finde et hav af informationer omkring den leverede service – uanset om denne foregår i Danmark, i resten af Skandinavien eller ude i Europa.

-lipe

10/10 2017
  • Bliv godt beskyttet med nye Linde-modeller

    Bliv godt beskyttet med nye Linde-modeller

    truck ›Sikkerhed for medarbejderne er afgørende i et travlt lagermiljø, hvor der stilles krav om både hurtig, effektiv og præcis varetransport. Netop sikkerheden er i fokus hos Linde, der lige nu lancerer en række innovative palleløftere, stablere og dobbeltstablere med en særligt beskyttet platform og nye sikkerhedsfeatures
  • Sax- og bomlifte er afgørende på Normals kæmpelager

    Sax- og bomlifte er afgørende på Normals kæmpelager

    truck ›Det er vigtigt at Normals lager i Hedensted fungerer optimalt i alle arbejdstimer. For at tingene hurtigt kan blive fikset har virksomheden derfor anskaffet en Manitou 170AETJ bomlift og to PB Platforms saxlifte
  • DM i Skills baner vej for flere gaffeltruckmekanikere

    DM i Skills baner vej for flere gaffeltruckmekanikere

    truck ›SPONSORERET INDHOLD: Der mangler mekanikere i gaffeltruckbranchen. Det vil GAFSAM lave om på. Ved DM i Skills 2024 sætter brancheforeningen af gaffeltruckforhandlere og -reparatører derfor fokus på arbejdet som gaffeltruckmekaniker, og på uddannelsen der skal sørge for, at  flere unge vælger vejen ind i gaffeltruckbranchen   
  • Technicon og Toyota indgår samarbejde   

    Technicon og Toyota indgår samarbejde  

    truck ›Ved at forene deres styrker i et tæt samarbejde vil Technicon og Toyota Material Handling Danmark tilbyde danske industrikunder endnu flere brugertilpassede og skalerbare løsninger inden for materialehåndtering
  • LogiMAT når nye højder

    LogiMAT når nye højder

    truck ›Den internationale messe for intralogistikløsninger og processtyring, LogiMAT 2024 er overstået og bød på fremgang på tværs af flere nøgletal
  • Linde lancerer nyeste lagerteknologi

    Linde lancerer nyeste lagerteknologi

    truck ›Når Linde-nyhederne dukker op i begyndelsen af 2024 er der ifølge N.C. Nielsen tale om et væld af teknologiske landvindinger, der kan forfine intralogistikken og gøre livet lettere for medarbejdere, der bruger teknologien i hverdagen
  • To nye Manitou til P. Olesen   

    To nye Manitou til P. Olesen  

    truck ›Det familiedrevne nedbrydningsfirma P. Olesen og Sønner har netop investeret i to Manitou rotationsteleskoplæssere, hvoraf den ene kan køres direkte fra kurven. - Arbejdet er gjort lettere, fortæller direktøren
  • Truckmarkedet er tilbage ved normalen

    Truckmarkedet er tilbage ved normalen

    truck ›Efter nogle år med stigende efterspørgsel på gaffeltruck herhjemme og i Europa er ordrevolumen nu tilbage på det ’normale’ niveau. Det viser tal fra European Materials Handling Federation, FEM. Formand i IFAG, Troels Christensen kommenterer tallene