Skræddersyet til vintertjeneste

Skræddersyet til vintertjeneste

Snevagten A/S som leverer snerydning og saltning til erhvervslivet, har investeret i fire nye, specialbyggede ISUZU pickup-trucks til den forestående sæson

 

ISUZU Danmark sælger specialbyggede erhvervskøretøjer, og har i samarbejde med Rafn Larsen Biler i Ballerup netop leveret fire  D-MAX pick-ups til den private servicevirksomhed, Snevagten A/S.

Bilerne er udstyret med avanceret sne- og saltudstyr fra firmaet Hilltips, og skal sikre både effektivitet og høj kapacitet selv under krævende forhold.

Hilltip-produkterne, som omfatter sneplove, saltspredere og rotorkoste, er udviklet specifikt til ISUZU D-MAX og integreres via specialtilpassede monteringskits.

Systemerne tilsluttes bilens 12V-anlæg og styres via intuitive kontrolenheder i kabinen, hvilket gør udstyret både driftssikkert og nemt at betjene.

Med en samlet lasteevne på over 1.000 kg og mulighed for hævning af totalvægten kan D-MAX’en uden problemer håndtere både plov, spreder og last – samtidig med at der stadig er plads til omkring 500 kg salt på ladet.

Håber på hvid jul
Snevagten A/S er en landsdækkende virksomhed, som leverer snerydning og saltning på abonnement på pladser, fortorve mv. til bred skare af offentlige og private virksomheder. Blandt kunderne f.eks. Rigshospitalet , visse kommuner, boligselskaber indkøbscentre og tv-stationer.

Leveringen af ISUZU-køretøjerne er et resultat bilfirmaets samarbede med den danske importør af Hilltip-produkter, HAFog.

Hos Snevagten A/S glæder man sig til at tage de nye biler i brug.

- Vi forventer en travl vinter og håber på en hvid jul, så vi kan få maksimal glæde af de nye ISUZU D-MAX med Hilltip-løsning, lyder det fra ejeren af virksomheden, Christoffer Sjørup Gade.

Om Isuzu Danmark AS
Etableret i 2014 i Fredericia som et datterselskab Nellemann koncernen.

Nellemann Gruppen er, med over 100 år på bagen, et af Danmarks ældste bilhuse, og leverer bl.a. professionelle maskiner til vej og park, golf og idræt, landbrug og entreprenører.

-lipe

11/11 2025
  • Smidighed, ergonomi og hurtig opladning

    Smidighed, ergonomi og hurtig opladning

    truck ›Den nye B16-20-NT-serie er den første 3-hjulede gaffeltruck fra Bobcat, der udelukkende er baseret på den nyeste lithium-ion-teknologi
  • Stor rift om stande til Agromek 2026

    Stor rift om stande til Agromek 2026

    truck ›Med akkurat ét år til Agromek 2026 går salget af stande over al forventning, og Nordeuropas største landbrugsmesse tegner dermed igen til at blive en succes.
  • Terberg redefinerer Heavy Duty transport

    Terberg redefinerer Heavy Duty transport

    truck ›Terberg RT253EV er verdens første elektriske firehjulstrukne RoRo-terminaltraktor. Udviklet til de mest krævende opgaver i havne, til færger og tung industri repræsenterer maskinen næste skridt i den grønne omstilling
  • Komatsu tager førertrøjen på

    Komatsu tager førertrøjen på

    truck ›Den nyeste version af Komatsus intelligente maskinstyring gør arbejdet lettere, hurtigere og mere økonomisk
  • Ny læsser markerer sig i Danmarks største kalkbrud

    Ny læsser markerer sig i Danmarks største kalkbrud

    truck ›Faxe Kalk er gået fra fem til tre skovlfulde når der læsses lastbiler med ny Komatsu-gummihjulslæsser
  • Automatisering to-go

    Automatisering to-go

    truck ›Nem og hurtig automatisering af enkle og gentagne logistikprocesser med Stills iGo easy-løsning effektiviserer DP Supplys håndtering af mejeriprodukter på fabrikken i Niedersachen
  • Lithium-Ion er lykken i Løgstør

    Lithium-Ion er lykken i Løgstør

    truck ›N.C. Nielsen har netop leveret yderligere tre Linde E40 el-truck med Lithium-ION batterier til Kingspan Logstor. Den samlede Linde-flåde tæller dermed 17 enheder, der bidrager til at holde logistikken kørende.
  • Myreflittig truck lanceret på HI-messen

    Myreflittig truck lanceret på HI-messen

    truck ›AntOn by Jungheinrich er navnet på hamburgbaserede Jungheinrichs nye omkostningseffektive produktlinje af udstyr til varehåndtering. Og det er udstyr skræddersyet til kravene i ‘entry-level-segmentet'