
Smart service giver maksimal tilgængelighed
Tilgængelighed er afgørende for et vellykket internt materialeflow. Selv den mest moderne interne logistikløsning skaber ikke værdi, hvis maskinerne holder stille, eller hvis softwaren ikke fungerer. Pålidelig, personlig og hurtig service er med andre ord vigtig. Still har løsningen
I moderne interne logistikkæder kører alt oftest som smurt. Arbejdsgange, køretøjer og reolsystemer er perfekt koordineret for at sikre maksimal effektivitet og præcision i materialeforsyningen og lagerlogistikken.
Skader, manglende reservedele eller mangel på vedligeholdelse af materiel og logistikløsninger kan dog føre til at logistikken halter. Det kan kundespecifikke serviceordninger forhindre. Det er man klar over hos intralogistikspecialisten Still.
Virksomhedens skræddersyede servicepakker er altid et fokusområde i forbindelse med nye kundekonsultationer. Servicepakkerne tager nemlig højde for kundernes behov og for nye områder som automatiserede køretøjer og innovative energisystemer.
Proaktiv vedligeholdelse
Fejl i et enkelt køretøj eller en enkelt softwarekomponent kan have store konsekvenser for hele systemets produktivitet. Men ved at levere proaktiv vedligeholdelse og pålidelig service sikrer Still, at kundernes materialeflow fungerer pålideligt og konsekvent.
- Hos Still betyder service meget mere end bare hurtig hjælp i tilfælde af nedbrud. Vi forstår smart service som et holistisk syn på og partnerskabsbaseret støtte til vores kunders interne materialeflow.
- Fokus er altid klart: maksimal tilgængelighed af løsningen og minimal nedetid, understreger Dyrk Draenkow, head of after sales hos Still EMEA.
Og det er altså noget, mange af virksomhedens kunder sætter stor pris på, lader han forstå.
Still oplever da også, at pålidelig service af høj kvalitet, der proaktivt og reaktivt forhindrer nedetid, bliver en stadig vigtigere faktor for de virksomheder, der står over for at skulle vælge en samarbejdspartner på intralogistikområdet.
En afbalanceret samlet omkostningsanalyse er faktisk lige så vigtig som muligheden for at fokusere fuldt ud på sin egen forretning uden afbrydelser.
Skalerbare løsninger
Uanset løsningsportefølje eller serviceudbud har høje kvalitetsstandarder og skalerbare løsninger, skræddersyet til individuelle kundebehov, altid været blandt Stills styrker.
Den Hamborg-baserede virksomhed leverer service af høj kvalitet på tværs af hele sin portefølje af løsninger, fra håndstyret lagerudstyr til komplekse automatiserede materialeflowløsninger.
Mangfoldigheden af løsninger og energisystemer og deres forskellige egenskaber skaber behov for en bred vifte af ekspertise og dybtgående erfaring hos serviceteknikerne.
Stills serviceteknikere yder omfattende support til alle løsninger, der sælges i deres region, inklusive køretøjer fra andre producenter i kundens flåde.
Og hvis komplekse reparationer tager længere tid, stiller serviceteamet gerne et passende køretøj fra udlejningsflåde til rådighed for kunderne.
Still ser da også sig selv som en pålidelig samarbejdspartner, der garanterer et personligt og lokalt kontaktpunkt, der samtidig tager højde for om kundernes portefølje vokser eller ændrer sig.
Skræddersyede servicepakker
Flåder, udfordringer og personlige præferencer kan variere meget fra kunde til kunde. Derfor tilbyder Still en række modulopbyggede servicepakker, fra basis til fuld service.
Den nye ”Full Service Smart”-pakke gør det muligt for kunderne at koncentrere sig om slidrelaterede reparationer og sikre, at deres køretøjer er tilgængelige til en lav pris.
Det giver dem sikkerhed for at få præcis den servce, de har brug for til at tackle deres udfordringer, uden at betale for noget unødvendigt.
- Især i dynamiske og økonomisk udfordrende tider ønsker virksomheder skræddersyede løsninger, der giver dem en vis grad af fleksibilitet, forklarer Dyrk Draenkow.
Med denne vision har Still for nylig udvidet sin serviceportefølje til at omfatte automatisering og energi. Det gør det muligt for kunder, der fokuserer på løsninger i disse segmenter, at drage fordel af servicepakker, der er skræddersyet præcist til deres behov.
Dybdegående rådgivning
I forbindelse med fremtidsorienterede energisystemer omfatter det ikke kun professionelle tjenester leveret af serviceteknikere, der er specifikt uddannet i alle energisystemer.
Det begynder faktisk med dybdegående rådgivning om det bedst egnede energisystem til hver enkelt kunde.
Servicepakken ”Automation” sikrer pålidelig tilgængelighed af automatiserede systemer, både hvad angår hardware og software.
Ud over uddannede serviceteknikere, der er udstyret med avancerede diagnose- og reparationsværktøjer, leveres professionel fjernservice af kompetente IT-eksperter.
Takket være ”digitale tvillinger” kan komponenter også udskiftes hurtigt og nemt.
Desuden sikrer Stills serieproduktion af automatiserede køretøjer baseret på standardiserede komponenter en hurtig tilgængelighed af reservedele, herunder hardware, og altså også af ensartede og pålidelige reparations- og vedligeholdelsesprocesser.
-hawin