Flere vælger en serviceaftale på døre og porte
Hos den østjyske dørproducent Door System oplever man lige nu, at flere kunder vælger at tegne en serviceaftale. Kunderne ønsker en fast samarbejdspartner, der er med til at sikre, at alle døre og porte fungerer, som de skal
Serviceaktiviteterne hos Door System har over en længere periode været i stærk fremgang, og flere kunder vælger at tegne en serviceaftale.
Door System har specialiseret sig i dør- og portløsninger til fødevare- og medicinalindustrien samt detailhandlen, og det er blandt andet detailkæder, der vælger at indgå en samlet serviceaftale for alle deres butikker.
Følg serviceopgaverne online
Har man mange døre og porte, kan det også være en stor fordel at tegne en serviceaftale, ikke mindst på de lovpligtige årlige eftersyn på branddøre og automatiske døre.
Hos Door System får man en fast pris pr. dør og kender således omkostningen fra starten. Herudover har man inkluderet fri telefonsupport i aftalen.
Brian A. Jakobsen, service- og montagechef hos Door System.
- En serviceaftale hos os inkluderer også en online service, således at man altid kan bestille og følge serviceopgaverne direkte på nettet. Alle vores montører er online, og man kan både se og få opdaterede statistikker på dørene umiddelbart efter, at der har været besøg fra teknikeren, fortæller Brian A. Jakobsen, service- og montagechef hos Door System.
Udvidet garantiperiode
Door System har egen produktion på fabrikken i Hørning og står inde for, at alle komponenter i porte og døre opfylder alle gældende krav fra myndigheder og kunder.
Virksomheden tilbyder en udvidelse af garantiperioden, forudsat man får service på produkterne. Perioden aftales ved indgåelse af ordre om levering.
- Vi fremstiller alle døre og porte på vores fabrik i Hørning og kan rykke hurtigt, hvis beskadigede dele eller komponenter skal udskiftes. Vores servicetelefon er åben 24 timer i døgnet, alle ugens dage. Derfor kan man altid få hjælp, hvis der skulle opstå problemer, siger Brian A. Jakobsen.
-hawin