Produkterne fra ASSA ABLOY Entrance Systems er nu samlet under ét brand
For at udbygge kundeporteføljen og yderligere styrke sin position på markedet, har ASSA ABLOY Entrance Systems samlet alle produkter under ét brand, nemlig ASSA ABLOY
Formålet med at samle alle produkter under ét og samme brand er at styrke den omfattende globale portefølje af produkter, tjenester og muligheder, for at udstyre hele anlæg med innovative automatiserede indgangsløsninger.
For kunderne betyder det, at Besam, Crawford, Albany og Megadoor den 1. december 2017 har skiftet navn til ASSA ABLOY. Det betyder også, at den kollektive erfaring fra hver af disse tidligere selskaber nu bliver samlet under ét brand.
Når kunderne vælger ASSA ABLOY som samarbejdspartner, kan de være sikre på, at hvert eneste produkt og vejledning som de får, er understøttet af et omfattende netværk af fagfolk rundt om i verden.
Produktudvalget er det samme - den eneste ændring er navn og brand på produkterne.
- Markederne ændrer sig, og vores kunder har hverken tid eller lyst til at holde styr på en lang liste over leverandører, uanset hvor gode leverandørerne er. I dag har de brug for stærke samarbejdspartnere. Under ét brand kan vi endnu bedre udnytte vores størrelse og dækning af markedet. Kunder over hele kloden kan i den grad drage fordel af at have én og samme leverandør af alle former for automatiserede indgangsløsninger, siger Juan Vargues, Executive Vice President ASSA ABLOY og President & CEO for ASSA ABLOY Entrance Systems.
-hawin