Optimer e-handelslogistikken med SSI Schäfer
Hvordan planlægger og implementerer man varehånderingsløsninger? Er automatisering af lager- og varehåndteringsprocesser det rigtige valg for din virksomhed? Hvilken håndteringsmetode passer til din applikation? SSI Schäfer er klar med svar på disse og mange andre spørgsmål på nyt webinar
Ædringer i kundernes købsmønstre, ustabile markedsforhold og nu en pandemi, giver både e-handlere, detailhandlere og producenter for store logistikmæssige udfordringer. De må ganske enkelt genopfinde sig selv for at tiltrække kunderne.
Kundernes online købsoplevelse fungerer som regel fint, men effektiv og optimal håndtering af e-handelsordrer er ofte noget, virksomheder overser.
Brand-loyaliteten vakler, da produkter, der ikke er på lager, tvinger kunderne til at vælge andre brands eller shoppe i andre netbutikker.
SSI Schäfer afholder et webinar, som giver svar på mange af de spørgsmål netbutikkerne står over for.
SSI Schäfers ekspert vil på webinaret fortælle om hvad der skal til for at komme op i gear og hvordan man skalerer sin logistikløsning.
Han deler ud af viden og erfaring, og løfter også sløret for, hvordan Fenix Outdoor og Freja tacklede deres udfordringer og øgede effektiviteten med nye logistikløsninger, så de er klar til den fremtidige vækst.
På webinaret får man:
- Hjælp til at identificere kompleksiteten af onlineordrer
- Viden om, hvordan du planlægger og implementerer håndteringsløsninger afhængigt af strategien
- Indblik i logistikudfordringer og løsninger hos Fenix Outdoor og Freja
- Et beslutningsgrundlag for, hvorvidt automatisering er det rigtige valg til ens virksomhed, eller hvilken håndteringsmetode, der passer til applikation
Webinaret afholdes den 2. marts i samarbejde med Dansk Erhverv.
Tilmeld dig her og brug SSI Schäfer-rabatkoden, så deltagelsen er gratis: SSI2021FREE