Bring mander op til julehandelen
Flere chauffører, pakkeshops og robotter er på plads i logistikvirksomheden til 'den sjoveste tid på året'. Og så gentager Bring sin julekonkurrence, der skal få kunderne til at afhente pakkerne hurtigt
- Vi ser frem til højsæsonen for e-handel og er klar til at håndtere store mængder gode tilbud og julegaver, som danskerne handler. Vi klarede sidste års højsæson meget godt, og årets forberedelser har handlet om at finpudse rutinerne. Vi har i løbet af året sat meget fokus på at optimere netværket og har sikret os flere store pakkeshops, som har kapacitet til at modtage store mængder pakker, siger Bjarne Lauritsen, Director of Operations hos Bring, og fortsætter:
- Vi er klar til den sjoveste tid på året
På terminalen i Greve har Bring helt ny robotteknologi, hvor fem robotter skal hjælpe med at sortere pakker. Sammen med øget bemanding skal det sikre endnu hurtigere og bedre sortering.
For at kunne levere flere pakker er Bring afhængig af, at modtagerne afhenter deres pakker hurtigst muligt. For at motivere danskerne til at hente hurtigt, igangsætter Bring en konkurrence, hvor en vinder hver uge kan vinde gavekort på 2000 kr. til Boozt.
For at deltage i konkurrencen skal kunderne afhente pakkerne inden for 24 timer.
Bring har taget en række initiativer for at sikre hurtige leveringer i julen:
Ekstra bemanding i form af både robotter, chauffører, kundeservicemedarbejdere og terminalmedarbejdere.
Udvidet åbningstid i kundeservice alle hverdage fra kl. 08.00 til 18.00 fra den 2. december til og med den 23. december. Vores chatbot er live 24/7.
Udvidet pakkeshopnetværket med flere større pakkeshops med kapacitet til at håndtere et stort antal pakker.
Hyppigere SMS-påmindelser for at minde kunder om at afhente pakker hurtigt, så der frigøres plads til nye pakker.
Kontormedarbejdere inviteres til at hjælpe i produktionen, hvilket både aflaster produktionen og giver kontormedarbejdere indsigt i kerneforretningen.
-lipe