I offensiven for privatforsendelser

I offensiven for privatforsendelser

Med et udvidet partnerskab og en fælles reklamekampagne vil Bring og Reshopper fjerne friktion i privat-til-privat-forsendelser og gøre det endnu nemmere at sende og modtage secondhandvarer

Bring har de seneste år styrket infrastrukturen til private modtagere. Ved at etablere egne pakkebokse i de største byer der muliggør 24/7 afhentning, har det øget tilgængeligheden for mange danskere.

- C2C-markedet vokser, men det gør også kravene til enkelhed og tryghed. Med vores nye pakkebokse gør vi det markant nemmere at handle brugt - og mere bæredygtigt i hverdagen.

- Nu gælder det om at få flere danskere på banen og handle brugt, hvilket vi håber at løse med denne kampagne, siger Indira Basic, Marketing Manager hos Bring.

At gøre secondhand til det nemme valg kræver imidlertid en logistikpartner der også fokuserer på at gøre fragtoplevelsen så tryg og fleksibel som muligt

Reshopper samler Danmarks største secondhand-udvalg for børnefamilier på tværs af app og web platforme.

Partnerskabet med Bring prioriterer nem indlevering, tryg afhentning og tydelige leveringsvalg, så tiden fra solgt til sendt gøres endnu kortere.

Missionen er som den altid har været hos Reshopper, nemlig at gøre handel med brugt børnetøj og -udstyr til det nemme valg.

- Med Bring har vi fået en fragtpartner, der deler vores ambitioner for secondhand-markedet. Sammen kan vi tilbyde børnefamilier en konkurrencedygtig pris på forsendelser, så det hverken bliver for dyrt eller besværligt at handle brugt.

- Reshopper har en vision om at gøre secondhand til det nemme valg – og her er Brings netværk, pakkebokse og mulighed for labelfri indlevering et perfekt match, siger Lasse Wulff Hansen, CEO i Reshopper.

-hawin

 

1/9 2025
  • Fra 0 til 4.000

    Fra 0 til 4.000

    transport ›På bare otte år har MAN TGE rundet en milepæl med stort antal varebiler på de danske landeveje
  • Ny ejerkreds af MAN Truck i Danmark

    Ny ejerkreds af MAN Truck i Danmark

    transport ›Tidligere på måneden indgik MAN Truck & Bus Group en aftale om at sælge sit danske datterselskab, MAN Truck & Bus Danmark til Semler Gruppen i Danmark
  • Viljefast godschauffør er årets transportlærling

    Viljefast godschauffør er årets transportlærling

    transport ›Den nyuddannede godschauffør, Mikkel Gregersen har netop fået Transportens Lærlingepris 2025, der uddeles af Transportens Arbejdsgivere, ATL. Trods store uforudsete udfordringer undervejs fuldførte han sin uddannelse
  • Klar ved tasterne

    Klar ved tasterne

    transport ›Danske virksomheder kan søge tilskud til at elektrificere deres lastbiler og etablere ladeløsninger, når puljen til omstilling af tung transport åbner den 3. september. Meget tyder på, at der bliver rift om midlerne
  • Kurerfirma fortsætter leveringer til USA

    Kurerfirma fortsætter leveringer til USA

    transport ›Selvom flere postselskaber har sat levering til USA på pause på grund af nyt dekret fra Donald Trump, kan DHL Express fortsat levere forsendelser til USA og Puerto Rico
  • Pakkevolumen vokser

    Pakkevolumen vokser

    transport ›Bring fortsætter med at tage markedsandele på det danske pakkemarked. På trods af hård konkurrence er Brings pakkevolumen i Danmark steget med 28 procent i årets første halvår.
  • GLS Denmark udnævner ny salgsdirektør

    GLS Denmark udnævner ny salgsdirektør

    transport ›Michael Jønsson er hentet i egne rækker hos GLS Denmark og tiltræder sin nye stilling som salgsdirektør pr. 1. september
  • 300 grams vinflaske letter - også - omkostningerne

    300 grams vinflaske letter - også - omkostningerne

    transport ›Glasproducenten Ardagh Glass Packaging-Europe (AGP-Europe) har lanceret en ny letvægtsvinflaske, som kan være en af løsningerne på stigende priser og højere miljøkrav