
I offensiven for privatforsendelser
Med et udvidet partnerskab og en fælles reklamekampagne vil Bring og Reshopper fjerne friktion i privat-til-privat-forsendelser og gøre det endnu nemmere at sende og modtage secondhandvarer
Bring har de seneste år styrket infrastrukturen til private modtagere. Ved at etablere egne pakkebokse i de største byer der muliggør 24/7 afhentning, har det øget tilgængeligheden for mange danskere.
- C2C-markedet vokser, men det gør også kravene til enkelhed og tryghed. Med vores nye pakkebokse gør vi det markant nemmere at handle brugt - og mere bæredygtigt i hverdagen.
- Nu gælder det om at få flere danskere på banen og handle brugt, hvilket vi håber at løse med denne kampagne, siger Indira Basic, Marketing Manager hos Bring.
At gøre secondhand til det nemme valg kræver imidlertid en logistikpartner der også fokuserer på at gøre fragtoplevelsen så tryg og fleksibel som muligt
Reshopper samler Danmarks største secondhand-udvalg for børnefamilier på tværs af app og web platforme.
Partnerskabet med Bring prioriterer nem indlevering, tryg afhentning og tydelige leveringsvalg, så tiden fra solgt til sendt gøres endnu kortere.
Missionen er som den altid har været hos Reshopper, nemlig at gøre handel med brugt børnetøj og -udstyr til det nemme valg.
- Med Bring har vi fået en fragtpartner, der deler vores ambitioner for secondhand-markedet. Sammen kan vi tilbyde børnefamilier en konkurrencedygtig pris på forsendelser, så det hverken bliver for dyrt eller besværligt at handle brugt.
- Reshopper har en vision om at gøre secondhand til det nemme valg – og her er Brings netværk, pakkebokse og mulighed for labelfri indlevering et perfekt match, siger Lasse Wulff Hansen, CEO i Reshopper.
-hawin