IVECO har styrket organisationen med to velkendte profiler

IVECO har styrket organisationen med to velkendte profiler

Mette Nielsen er udpeget som ny Parts Sales og Key Account Manager, mens hendes tidligere stilling som TCO Manager bliver overtaget af Nico Jørgensen, der har arbejdet i forhandlernetværket. Begge er tiltrådt i deres nye stillinger

Med udnævnelserne har IVECO North Europe Baltics styrket deres position inden for servicemarkedet og reservedele og ikke mindst IVECO On, som er den digitale platform for alle services fra varebil- og lastbilproducenten.

Siden 2027 har Mette Nielsen været en integreret del af IVECO North Europe og Baltics' TCO-afdeling med base i Danmark. Nu tager hun et skridt op ad karrierestigen til en nyoprettet stilling, hvor hun vil hae ansvaret for reservedelssalget i de nordiske og baltiske lande. Samtidig har stafetten som TCO Manager fundet sin næste modtager i Nico Jørgensen, som kommer fra en stillign som eftermarkedschef hos REA Erhvervsbiler - Danmarks største, private IVECO-forhandler.

Ændringerne afspejler IVECOs dedikation til at styrke og udvikle sine TCO og Part Sales samtidig.

Mange års brancheerfaring
Både Nico Jørgensen og Mette Nielsen kommer med en omfattende erfaring fra IVECO-forretningen, og det er kun en fordel i deres nye roller.

Mette Nielsen har over 10 års erfaring fra transportbranchen med i bagagen og er overbevist om, at erfaringen med Total Cost of Ownership i høj grad vil være nyttig i den nye stilling som Parts Sales & Key Account Manager, selvom det er et nyt område.

Også Nico Jørgensen, startede sin karriere inden for transportbranchen, hvor han har arbejdet med reservedele i forhandlerledet. Senest var han eftermarkedschef hos IVECO-forhandleren REA, hvor han tilbragte fem år, inden han tog springet til sin nye rolle som TCO Manager. Her vil han have ansvaret for servicekontrakter og digitale løsninger, med særlig fokus på IVECO On, der er udviklet for at hjælpe logistikoperatører og flådeejere med at optimere oppetid for deres køretøjer, brændstofeffektivitet og totale omkostninger.

-lipe

23/8 2023
  • Pakkevolumen vokser

    Pakkevolumen vokser

    transport ›Bring fortsætter med at tage markedsandele på det danske pakkemarked. På trods af hård konkurrence er Brings pakkevolumen i Danmark steget med 28 procent i årets første halvår.
  • GLS Denmark udnævner ny salgsdirektør

    GLS Denmark udnævner ny salgsdirektør

    transport ›Michael Jønsson er hentet i egne rækker hos GLS Denmark og tiltræder sin nye stilling som salgsdirektør pr. 1. september
  • 300 grams vinflaske letter - også - omkostningerne

    300 grams vinflaske letter - også - omkostningerne

    transport ›Glasproducenten Ardagh Glass Packaging-Europe (AGP-Europe) har lanceret en ny letvægtsvinflaske, som kan være en af løsningerne på stigende priser og højere miljøkrav
  • DHL udnævner ny CEO for Europa

    DHL udnævner ny CEO for Europa

    transport ›Rainer Haag overtager stillingen som CEO for DHL Supply Chain Europe, og får dermed ansvaret for 16 centraleuropæiske markeder
  • Saferoad nu også i Litauen

    Saferoad nu også i Litauen

    transport ›Saferoad Group, som står bag Saferoad Services, har netop opkøbt Gatas, en virksomhed med 80 medarbejdere, der udfører og vedligeholder vejmarkeringer og udstyr til trafiksikkerhed i Litauen
  • Populære, sjællandske rastepladser får 28 lynladere

    Populære, sjællandske rastepladser får 28 lynladere

    transport ›Rastepladserne Karlslunde Øst og Karlslunde Vest langs Køge Bugt Motorvejen er nogle af de mest velbesøgte langs de danske motorveje. Nu bliver de begge udvidet med 14 lynladere til elbiler
  • Færgepassagerer kan blive klogere på Østersøens økosystem

    Færgepassagerer kan blive klogere på Østersøens økosystem

    transport ›Scandlines har sammen med den tyske miljøorganisation NABU åbnet informationsrum ombord på Rødby-Puttgartenfærger, hvor de 5 millioner årlige passagerer kan få indsigt i farvandet og rederiets grønne ambitioner
  • Heavy Duty-specialisten solgt til en af sine største konkurrenter

    Heavy Duty-specialisten solgt til en af sine største konkurrenter

    transport ›Farum-virksomheden FARUSA er efter 102 år som familiejet solgt til den globale koncern, Nefab Group. Hidtil har de konkurreret om industrikunder, der har brug for stærke og solide transportemballager, men nu vil bølgepap, træ og krydsfiner blive tilbudt fra samme virksomhed