Scantruck scorer topkarakter
Men der er altid plads til forbedringer, fastslår Scantrucks direktør trods tilfredshedsundersøgelse med flotte karakterer på de fleste områder
Et repræsentativt udvalg af kunder har givet Scantruck og firmaets medarbejdere noget, der ligner et 10-tal med pil opad på 12-skalaen. Virksomheden har haft et analyseinstitut til at foretage en kundetilfredshedsundersøgelse, og den har givet topkarakter.
Scantruck har leveret en database med godt 14.000 kunder, der har købt stort eller småt hos Scantruck inden for de seneste to år. Derefter har analyseinstituttet interviewet et repræsentativt udsnit.
Undersøgelsen viser, at samlet 86 procent af kunderne er tilfredse med Scantruck , 20 procent erklærer sig ’meget tilfredse’, og 66 procent er ’tilfredse’. Kun fem procent giver udtryk for generel utilfredshed i en eller anden grad.
Bo Sundroos, direktør for Scantruck A/S, er meget ydmyg over for resultatet af kundetilfredshedsundersøgelsen.
Det er dejligt med tilfredse kunder. Men vi vil også gerne vide, hvorfor nogle måske er mindre tilfredse. Det kan vi bruge konstruktivt til hele tiden at blive bedre. Vi må jo lave de forbedringer, vi har mulighed for, og ikke bare gå rundt og klappe os selv på skuldrene , fastslår direktøren og tilføjer:
- Vores opgave bliver nu at holde det høje niveau. Og hele tiden arbejde på at flytte endnu flere kunder fra at være tilfredse til at være meget tilfredse. Det vil vi arbejde på fremover, siger Bo Sundroos.
-lipe