
Stena Line skal hjælpe danske turister til Göteborg
Når turismemessen Ferie for Alle løber af stablen i Herning den 21.-23. februar, er Stena Line på plads sammen med World of Volvo, Liseberg og Universeum for at sætte fokus på Gøteborg som destination for danske rejsende
Stena Line spiller en central rolle i at forbinde Danmark og Sverige med deres færgeruter mellem Frederikshavn og Gøteborg, og i 2025 er det Stena Lines mål at forbinde endnu flere danskere med Sveriges næststørste by.
Derfor er færgerederiet gået sammen med tre af Gøteborgs største turistattraktioner for at vise, hvorfor byen er et oplagt valg for danskere, der søger storbyoplevelser, familieaktiviteter og nem transport.
- Danskerne har fået øjnene op for Gøteborg som en tilgængelig og attraktiv destination, men vi vil gerne gøre det endnu nemmere at vælge byen som rejsemål.
- Derfor vil vi Sammen med vores partnere vise, hvordan Gøteborg tilbyder en bred vifte af oplevelser – fra forlystelser og kultur til gastronomi og shopping, siger Travel Commercial Manager for Danmarksregionen i Stena Line, Ulf Staff.
Fokus på nye initiativer og rejsetrends
På messen vil Stena Line præsentere deres nyeste initiativer for at tiltrække flere danske rejsende, samtidig med at de deler indsigter i rejsetrends mellem Danmark og Sverige.
Samarbejdet med World of Volvo, Liseberg og Universeum er en del af en større satsning, hvor transport, oplevelser og markedsføring går hånd i hånd for at styrke Gøteborgs position i det danske marked.
-hawin