Vær på lige fod med kunderne med udførlig erhvervstelefoni
ANNONCE: Der er ikke mange tilbage af de danskere, der endnu benytter sig af fastnettelefoni. Det gør virksomhederne heller ikke.
Skal jeres virksomhed dog til at udskifte telefonien over hele feltet, handler det om at finde den mest optimale løsning nu, da telefoni ikke er noget, der umiddelbart udskiftes hver dag.
Risikér ikke kundetab
Er der noget, som i en virksomhed er ganske lavpraktisk, men som samtidig har en kæmpe influens på, hvordan virksomheden fungerer, er det erhvervstelefoni. Erhvervstelefonien skal sørge for, at der kan kommunikeres telefonisk både kunder og medarbejdere imellem, men også medarbejdere og medarbejdere imellem. Dette kræver, at der er en vis stabilitet i telefonien og netværket i hele firmaet. Oplever kunderne gentagne gange, at der er udfordringer med telefonien, vil de fremover vælge et andet selskab at købe produktet fra, da de færreste har lyst til at spilde tid på ustabil telefonisk kontakt. Siden en virksomhed ikke har råd til at miste kunder grundet erhvervstelefonien, skal der helst i første forsøg rammes rigtigt med valg af firma som udbyder af denne erhvervstelefoni. Tager det flere forsøg, risikerer I, at kunder allerede har fået en kedelig opfattelse af jeres virksomhed. Heldigvis er udbyderne af erhvervstelefoni også interesseret i tilfredse kunder.
Telefoniske systemfunktioner
Erhvervstelefoni handler ikke kun om at opretholde en jævn forbindelse. Det handler yderligere om alle de funktioner, der kan medfølge. Det er funktioner, som vil kunne øge jeres kundeservice. Det kan eksempelvis være et moderne og opdateret omstillingssystem, hvor kunderne får en klar følelse af, at der er orden i systemet. Hvis systemerne er overdrevet manuelle og forældede, vil det være for besværligt for en andel af kunderne. De vil dermed også risikeres mistet i jeres kundekreds. Har I dårligere oplevelser med et telefoniudbyder-firma, vil I derfor rådes til at styre uden om dem næste gang.