
Sporingsløsning skaber overblik over luft- og søtransport
Speditøren American Lamprecht tilbyder nu sine kunder opdateringer i realtid om deres luft- og søtransporter. Oplysningerne hentes via Descartes' avancerede sporingsløsning, der er integreret med virksomhedens transportfakturerings- og regnskabssystem
- Nutidens kunder forventer nem adgang til opdaterede oplysninger om deres forsendelser, uanset transportform, siger Patrick Imhof, ceo for American Lamprecht.
Han fortsætter:
- Med Descartes' sporingsløsning kan vi levere detaljerede oplysninger om forsendelsers position og status i alle transportfaser. Det højner ikke blot kundeservicen, men reducerer også den tid, der bruges på manuel sporing.
- Ved at integrere vores system med Descartes' speditørløsning kan vi arbejde mere effektivt, forbedre serviceniveauet og fokusere på at skabe værdi for vores kunder.
Descartes Global Logistics Network er et omfattende logistiknetværk og forbinder de avancerede sporingsfunktioner i Descartes OneView Forwarder Enterprise med en lang række luft- og søtransportører.
Denne backoffice-løsning anvendes af tusindvis af speditører og toldagenter som grundlag for regnskab, finansiel rapportering og fakturering. Det skriver Descartes i en pressemeddelelse.
Med Descartes' teknologi kan speditører som American Lamprecht automatisere sporingen af sø- og luftforsendelser, opnå realtidsindsigt, beregne mere præcise ankomsttider og modtage advarsler ved forsinkelser.
Samtidig samles alle relevante oplysninger på én platform, hvilket gør det lettere at træffe informerede beslutninger og minimere risici i transportkæden.
- Vi er glade for at hjælpe American Lamprecht med at give deres kunder problemfri adgang til opdaterede oplysninger om luft- og søfragt i realtid gennem Descartes OneView-platform, udtaler Scott Sangster, general manager for logistics services providers hos Descartes, og tilføjer:
- Uanset om det drejer sig om import eller eksport, gør denne løsning det muligt for logistikudbydere at digitalisere og optimere deres arbejdsgange. Det resulterer i bedre transportkoordinering og forbedret kundeservice, uden at øge arbejdsbyrden.
-hawin